• جمعه / ۲۰ آبان ۱۳۹۰ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9008-13586
  • خبرنگار : 71368

نزاع خياباني، قتل با چاقو را رقم زد

نزاع خياباني، قتل با چاقو را رقم زد

پسرجواني كه براي حمايت از دوست خود در يك درگيري، فردي را كشته بود، دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عوامل کلانتري 131 شهرري در دوازدهم آبان سالجاري، از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110، از وقوع يک فقره نزاع و درگيري منجر به جرح در آدرس جوانمرد قصاب، اطلاع پيدا کردند که در محل حاضر شدند.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقيقات مقدماتي از شاهدان صحنه درگيري مشخص شد که سه نفر با جواني 25ساله به نام «اکبر» درگير شدند و در حين درگيري، يکي از آن سه نفر پس از زدن افشانه به صورت «اکبر»، وي را با چاقو مجروح كرده و از محل متواري شده‌ است.

با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام هماهنگي‌هاي لازم با اورژانس «اکبر» به بيمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات پزشکي، جان خود را از دست داد و پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشکيل شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي شهرري، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش ايسنا،‌ با آغاز تحقيقات کارآگاهان دريافتند که ضارب فردي 23 ساله به نام «عليرضا» است که به همراه دوستانش سوار بر يک دستگاه پرايد سفيد رنگ به محل درگيري آمده و پس از مجروح كردن مقتول، به همراه دوستان خود از محل متواري شده است.

در ادامه تحقيقات، کارآگاهان دريافتند که متهم تحت تعقيب، از اهالي منطقه جوانمرد قصاب بوده که چندي پيش به همراه اعضاي خانواده خود به منطقه نواب نقل مکان کرده اما عمده اوقات خود را به همراه دوستان خود در منطقه جوانمرد قصاب و داخل يک قهوه‌خانه سپري کرده و آخرين بار و قبل از درگيري نيز، در همان قهوه خانه حضور داشته و در زمان درگيري نيز به همراه دو نفر از دوستان خود به اسامي «بهرام» و «محمدرضا» با مقتول فحاشي كرده و در درگيري وي را مجروح و از محل متواري شده است.

در ادامه تحقيقات کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که متهم به همراه دوستان خود، پس از درگيري تهران را به مقصد يکي از شهرهاي مرکزي کشور ترک کرده اما پس از گذشت يک روز مجددا به تهران بازگشته است که ضمن انجام هماهنگي‌هاي قضايي، متهم به همراه دو دوست ديگرش در 14آبان ماه دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شدند.

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت كه به پيشنهاد و ترغيب بهرام، براي درگيري با مقتول به محل رفتيم که مقتول به محض ديدن بهرام به سمت وي حمله‌ور شد و شروع به فحاشي کرد که من نيز به حمايت از دوستم، افشانه‌اي را که در دست داشتم به صورت او پاشيده و زماني که ديدم مي‌خواهد مرا مورد ضرب و جرح قرار دهد، با چاقويي که از قبل همراه داشتم ضربه‌اي به سمت چپ او وارد كرده و به همراه دوستانم از محل متواري شديم.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر با اشاره به سوابق متعدد متهم در زمينه نزاع و درگيري و استفاده از سلاح سرد، گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم درباره ارتکاب جنايت، قرار بازداشت موقت براي وي صادر شده است

وي گفت: متهم براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha