• سه‌شنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۰ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 90120900655
  • خبرنگار : 71134

بازتاب «جايزه اسكار براي سينماي ايران» در روزنامه‌هاي امروز

بازتاب «جايزه اسكار براي سينماي ايران» در روزنامه‌هاي امروز

تيتر صفحه‌ي نخست بسياري از روزنامه‌هاي صبح سه‌شنبه ـ 9 اسفند ماه ـ به خبر «جايزه اسكار براي فيلمساز ايراني» اختصاص داشت.

تيتر صفحه‌ي نخست بسياري از روزنامه‌هاي صبح سه‌شنبه ـ 9 اسفند ماه ـ به خبر «جايزه اسكار براي فيلمساز ايراني» اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به غير از روزنامه‌ي «جام جم» و «رسالت» كه هيچ خبري از اين رويداد جهاني براي ايران نداشتند، ديگر روزنامه‌ها با تيترهاي درشت، خبر «دريافت جايزه‌ي اسكار بهترين فيلم غيرانگليسي زبان براي فيلم "جدايي سيمين از نادر" » را برجسته كردند.

روزنامه «همشهري» در صفحه اول خود تيتر «تكميل كلكسيون جوايز فرهادي؛ جايزه اسكار به نماينده سينماي ايران رسيد» را برگزيد.

روزنامه «فرهنگ آشتي» در نيم تاي اول خود ضمن انتشار عكسي از «اصغر فرهادي» با جايزه اسكار در دست، تيتر «پاي اسكار به فيلم‌هاي ايراني باز شد» را انتخاب كرد.

روزنامه «جوان» در نيم تاي اول خود با انتشار خبر «برنده شدن فيلم "جدايي نادر از سيمين" »، تيتر «فرهادي اسكار را به مردم سرزمينش تقديم كرد؛ «جدايي نادر از سيمين» خيال اسرائيلي‌ها را باطل كرد» را منتشر كرد.

روزنامه «قدس» هم تيتر «براي اولين بار سينماي ايران اسكار را از آن خود كرد» را براي اين خبر برگزيد.

روزنامه «فرهيختگان» هم با انتشار عكسي از اصغر فرهادي، تيتر «اسكار بهترين فيلم غيرانگليسي زبان هشتاد و چهارم تقديم مي‌شود به بهترين داستان جدايي؛ فرهادي: با افتخار اين جايزه را به مردم سرزمينم تقديم مي‌كنم» را منتشر كرد.

روزنامه «ايران» با انتشار عكسي از فرهادي تيتر «جايزه بهترين فيلم خارجي اسكار به "جدايي نادر از سيمين" رسيد» را براي خبر كسب نخستين اسكار سينماي ايران برگزيد.

روزنامه «اعتماد» هم با چاپ عكس بزرگي از اصغر فرهادي، تيتر «درخشش يك ايراني در شب فرانسوي» را به عنوان تيتر اول روزنامه خود انتخاب كرد.

روزنامه «آفتاب» هم نيم تاي اول خود را به عكس «اصغر فرهادي» اختصاص داد و با روتيتر «تعظيم تمام قد جهان به سينماي ايران در اسكار» تيتر درشت «توفان "جدايي" » را برگزيد.

روزنامه «شرق» در صفحه نخست با تيتر «براي ايرانم»، منتشر كرد: «تالار افتخارات سينماي ايران تكميل شد»

روزنامه «آفرينش» هم با انتشار عكسي از فرهادي، زيرنويس «اسكار بهترين فيلم خارجي براي فيلم سينمايي "جدايي نادر از سيمين" » را براي آن انتخاب كرد

روزنامه «ابتكار»، عكس يك نيم تاي اول خود را به «اصغر فرهادي» اختصاص داد و از قول وي تيتر « خوشحالي مردم ايران از خود جايزه ارزش بيشتري دارد» را بركزيد و تيتر ديگر را به «سرانجام "اسكار" به ايران آمد» اختصاص داد.

روزنامه «ملت ما» همراه با عكس «اصغر فرهادي» تيتر «فيلم فرهادي فاتح اسكار» را منتشر كرد.

روزنامه «تهران امروز» در تيتر كوچكي در نيم تاي اول نوشت: «"جدايي نادر از سيمين" جايزه جديد گرفت؛ نخستين اسكار براي سينماي ايران»

روزنامه «مردم سالاري» در نيم تاي اول خود با انتشار عكس بزرگي از اصغر فرهادي، تيتر « پيوند جدايي با اسكار» را انتخاب كرد.

روزنامه «خراسان» هم تيتر «اولين اسكار براي سينماي ايران» را برگزيد.

روزنامه «كيهان» در ستون اخبار هنري صفحات داخلي خود با تيتر «"جدايي نادر از سيمين" جايزه اسكار گرفت»، به اين رويداد سينمايي اشاره‌اي داشت.

روزنامه «جمهوري اسلامي» هم از تيتر «جدايي نادر از سيمين نخستين برنده ايراني جايزه اسكار» در صفحات داخلي خود استفاده كرد.

روزنامه «اطلاعات» هم با انتشار عكسي از اصغر فرهادي تيتر « نخستين اسكار ايران » را برگزيد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha