• شنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91011904624
  • خبرنگار : 71368

ماموران در تعقيب برادرزاده‌ي مظنون به قتل عمو

ماموران در تعقيب برادرزاده‌ي مظنون به قتل عمو

تصویربدون پوشش فردي كه مظنون به قتل عموی خود است به دستور بازپرس منتشر شد.

تصویربدون پوشش فردي كه مظنون به قتل عموی خود است به دستور بازپرس منتشر شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مأموران کلانتری 176 حسن‌آباد در 23 بهمن ماه سال گذشته از طريق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از کشف یک جسد متعلق به مردی میانسال در اتوبان تهران – قم در بیابان‌های اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) اطلاع پیدا کردند.

با حضور ماموران در محل و انجام بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که جسد متعلق به فردی حدودا 45 ساله است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن، سینه و پشت به قتل رسیده است كه موضوع به پلیس آگاهی اعلام شد و به دستورريیس دادگاه شعبه 101 جزایی بخش فشافویه، پرونده براي انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و شروع تحقیقات، کارآگاهان در نزديكي محل کشف جسد متوجه یک دستگاه خودرو پرادو نقره‌ای رنگ شدند که با بررسی‌های انجام شده آثار مربوط به اصابت چندین گلوله به قسمت عقب و همچنین لاستیک‌های عقب خودرو مورد شناسایی قرار گرفت.

با توجه احتمال وجود ارتباط میان خودرو و جسد کشف شده در محل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی ارکان هویتی خودرو، موفق به شناسایی هویت مالک خودرو در شمال تهران شده و زمانی که برای انجام تحقیقات به محل سکونت این شخص در منطقه تجریش تهران مراجعه کردند دريافتند که این شخص خودرو را به صورت قولنامه‌ای به یکی از دوستان نزدیک خود به نام «یاور. ن» 47 ساله فروخته است.

با شناسایی هویت یاور، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت این شخص در شهرک قدس رفته و اطلاع پیدا کردند که دختر وی برای اعلام فقدانی پدرش به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده است.

کارآگاهان با حضور در پایگاه پلیس آگاهی و با رویت تصاویر بدست آمده از یاور و همچنین شناسایی وی از سوی دخترش موفق به شناسایی هویت جسد مکشوفه شدند كه با شناسایی هویت مقتول، کارآگاهان در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که پس از مرگ برادر مقتول به نام «حبیب» در سال گذشته، اختلافات شدیدی میان مقتول و یکی از برادرزاده‌هایش به نام«علیرضا . ن» ایجاد شده كه در روز حادثه نيز مقتول با او قرار ملاقات داشته است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده، کارآگاهان به محل سکونت علیرضا در اسلامشهر رفته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که علیرضا از همان تاریخ کشف جسد، به صورت ناگهانی ناپدید شده است.

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پليس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده از مسیر تحقیقات و احتمال نقش و مشارکت «علیرضا» در ارتکاب جنایت و با توجه به متواری‌بودن این شخص، دستور انتشار بدون پوشش چهره وی از سوی مقام‌ قضایی صادر شده است.

وي از کلیه شهرونداني که موفق به شناسایی تصویر متعلق به علیرضا شدند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha