• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 91023118733
  • خبرنگار : 71411

/يازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي/5

«ب.ب» در آخرين دفاعيات: اتهامات را قبول ندارم/ بار‌ها استعفا دادم

در ادامه يازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي، مدير عامل شركت «تجارت‌گستران منصور» آخرين دفاعيات خود را ارائه كرد.

در ادامه يازدهمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده فساد بزرگ مالي، مدير عامل شركت «تجارت‌گستران منصور» آخرين دفاعيات خود را ارائه كرد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «ب.ب» پس از اظهارات دادستان در جايگاه حاضر شد و در آخرين دفاعيات خود گفت: قسم مي‌خورم كه من به اندازه يك نقطه در جريان LCهاي داخلي نبودم و در مورد LCهاي خارجي نيز خودم چند بار به مه‌آفريد اعتراض كردم،‌ حتي در نوروز 89 نيز چندين بار استعفا دادم زيرا از من خواسته بودند حقوق چند كارمند را زياد كنم اما قبول نكردم.

وي ادامه داد: در مورد ساختمان بانك‌ها كه به اسم چك‌هاي من خريداري شده بود، اين‌طور نبوده است، بلكه تنها ميز و صندلي از حساب من خريداري شده بود،‌ زيرا گفته بودند بايد يكي از اعضاء با پولش اين وسايل را خريداري كند به همين دليل از دسته چك من استفاده شد.

"ب.ب" در پايان گفت: هر حكمي كه دادگاه بدهد،‌ من تابع آن هستم.

در ادامه اظهارات متهم، وكيل او غلامعلي رياحي در جايگاه حاضر شد و به ادامه دفاع از موكل خود پرداخت و گفت: علمي كه در قانون تشكيل دادگاه‌هاي عمومي مطرح است اين است كه قاضي تحقيق دادسرا با علم خود قائل به مجرميت باشد.

وي ادامه داد: در مورد موضوع بانك آريا 19 يا 20 واحد ساختماني توسط متهم ديگر پرونده خريداري شده و ربطي به موكل من ندارد، همچنين از وجوهي كه به حساب فرزند و همسر ايشان ريخته اطلاعي نداشته است. همچنين طول بازداشت وي به دليل نقش عمده خريدها بوده و در مورد LCهاي خارجي موكل من نقشي نداشته است.

رياحي ادامه داد: در مورد موضوع شركت ايسترن استار كه روابطي با مه‌آفريد دارد، جاي خود دارد.

قاضي گفت: LCهاي خارجي پولش به حساب‌هاي خارجي ريخته مي‌شود نه داخلي.

وكيل مدافع ادامه داد: گروه اميرمنصور از كانال‌هاي غيرقانوني از اين طريق استفاده مي‌كردند و اينكه "ب.ب" بايد از كارهاي خانم "ح" اطلاع داشت اين‌گونه نيست.

وي در پايان گفت: اميدوارم دادگاه در مورد وي نهايت لطف را ايراد كند.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha