• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91051408488
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رييس پليس پيشگيري تهران:

685 ناهنجار اجتماعي در پارك‌هاي پايتخت تذكر گرفتند/23مزاحم نواميس دستگير شدند

685 ناهنجار اجتماعي در پارك‌هاي پايتخت تذكر گرفتند/23مزاحم نواميس دستگير شدند

رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به بازديد از 102 پارك پايتخت گفت: در اين راستابه 685 تن از کساني که به نوعي مرتکب تخلف و ناهنجاري‌هاي اجتماعي شده بودند، تذکر داده شد.

رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به بازديد از 102 پارك پايتخت گفت: در اين راستابه 685 تن از کساني که به نوعي مرتکب تخلف و ناهنجاري‌هاي اجتماعي شده بودند، تذکر داده شد.

سرهنگ محسن خانچرلي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ضمن اشاره به اجراي طرح امنيت محله محور، خصوصا طرح ساماندهي و پاکسازي پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از جزييات اجراي اين طرح سخن گفت و نتايج 48 ساعت گذشته آن را بيان کرد، گفت: در راستاي تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهراني مبني بر اجراي طرح امنيت محله محور و پاکسازي تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، ماموران زيرمجموعه پليس پيشگيري تهران بزرگ اقدام به اجراي طرح پاکسازي در اين مناطق کردند.

وي افزود: در اين راستا 9 پارک ويژه، 20 پارک مهم و 73 پارک و تفرجگاه عادي تحت اجراي طرح درآمد که در آن با به کارگيري نيروهاي متخصص از مجموعه سرکلانتري‌هاي يازده‌گانه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، کليه اين مناطق از لوث وجود معتادان، اراذل و اوباش، سارقان و مزاحمان نواميس شهروندان پاک شد.

خانچرلي در ادامه ضمن بررسي جزييات اجراي اين طرح گفت: در اين راستا 9 سارق که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل براي شهروندان شده بودند، شناسايي، بازداشت و به کلانتري محل منتقل شدند و همچنين به 685 تن از کساني که به نوعي مرتکب تخلف و ناهنجاري‌هاي اجتماعي شده بودند، تذکر داده شد.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد: متعاقب اقدامات انجام شده 5 توزيع کننده موادمخدر و 23 مزاحم نواميس شهروندان که باعث آزار افراد حاضر در پارک‌هاي شده بودند، دستگير شده و براي رسيدگي بيشتر به جرايمشان به مبادي ذيربط معرفي شدند.

خانچرلي تصريح کرد: دراين طرح 8 تن از اراذل و اوباش سطح دو و سه که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه شده بودند، شناسايي و به اتهام‌هايي چون شرارت، ايجاد درگيري و نزاع، مزاحمت و عربده‌کشي به پايگاه‌هاي پليس امنيت منتقل شدند.

وي در پايان با اشاره به اجراي اين طرح در روزهاي آتي گفت: در اين عمليات‌ها 59 دستگاه موتورسيکلت به علت تخلفات راکبان آن توقيف شد که در بررسي‌ مشخصات و مدارک صاحبانشان مشخص شد که تعدادي از اين وسايل نقليه مسروقه است که پس از صورتجلسه براي تعيين تکليف به پليس آگاهي منتقل شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha