۱۳۹۱-۰۵-۲۷ | ۱۶:۱۳
ريزش معدن در كنگو جان 60 معدنچي را گرفت

ريزش معدن در كنگو جان 60 معدنچي را گرفت

مقامات كنگو مرگ دست كم 60 معدنچي بر اثر ريزش يك معدن طلا در شمال شرق اين كشور را تاييد كردند.

مقامات كنگو مرگ دست كم 60 معدنچي بر اثر ريزش يك معدن طلا در شمال شرق اين كشور را تاييد كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در زمان وقوع حادثه، اين معدنكاران در استان «اورينتال» و تقريبا در عمق 100 متري در زيرزمين مشغول به كار بودند.

به گزارش بي بي سي، از آنجا كه دسترسي نيروهاي امدادرسان به اين معدن كار دشواري بود، تلاش‌ آنها براي نجات كارگران معدن، بي نتيجه ماند.

رسانه‌هاي محلي اعلام كردند: وقوع اين قبيل حوادث در كنگو متداول است چون معدنكاري در اين كشور براساس مقررات و استانداردهاي قانوني صورت نمي‌گيرد. اين حادثه روز گذشته (پنج‌شنبه) در مسافت 120 كيلومتري از منطقه «مامباسا» اتفاق افتاد.

انتهاي پيام

# اجتماعی

آخرین اخبار اجتماعی