• یکشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۱ / ۰۰:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91073019133
  • خبرنگار : 71431

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران: غواص آتش‌نشان به تعداد کافی در سازمان حضور دارد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران: غواص آتش‌نشان به تعداد کافی در سازمان حضور دارد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر به تعداد کافی در این سازمان غواص حضور دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر به تعداد کافی در این سازمان غواص حضور دارد.

دکتر رضا خوشزاد در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جذب غواص آتش‌نشان در سازمان آتش‌نشانی، اظهارکرد: ما در سازمان تیم نجات داریم که غواص‌ها بخش قابل توجهی از این تیم را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این که به صورت خاص برای آتش‌نشانی غواص استخدام نمی‌کنیم، گفت: در حال حاضر به اندازه کافی در سازمان آتش‌نشانی غواص حضور دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه‌داد: ما در سازمان سعی می‌کنیم پس از جذب نیرو، دوره‌های خاصی را برای غواصی بگذاریم تا بتوانیم آن دسته از افرادی که استعداد بیشتری در این زمینه دارند را در تیم‌های غواصی‌مان جذب کنیم.

خوشزاد با بیان اینکه تیم‌های غواصی ما آمادگی کامل دارند، خاطر نشان کرد: برای آتش‌نشانان غواص برنامه ویژه‌ای داریم و آنان این توانایی را دارند که در شرایطی که لازم باشد، در سطح تهران و حتی استان‌ها و شهرهای اطراف نیز اقدامات خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در ایستگاه 64 سازمان آتش‌نشانی، سه تیم هشت نفره غواص حضور دارند، گفت: به غیر از این افراد، افراد دیگری نیز در آتش‌نشانی وجود دارند که به فنون غواصی و شنا مسلط‌ هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، غواص‌های موجود را با توجه به محدودیتی که در جذب نیرو و نیز محدودیت موضوعات مرتبط با غواص آتش‌نشان در تهران کافی دانست و به ایسنا گفت: سعی کردیم با همین تیم فعالیتمان را ادامه دهیم و در صورتی که نیاز به افزایش آتش‌نشانان غواص باشد، در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha