• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91111811159
  • خبرنگار : 71480

رییس سازمان بسیج مستضعفین: بسیج بن بست شکن است

رییس سازمان بسیج مستضعفین: بسیج بن بست شکن است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تشکل بن بست شکن است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تشکل بن بست شکن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در اختتامیه جشنواره خلاقیت‌های و ابتکارات بسیج که صبح امروز(چهارشنبه) در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان این‌که بسیج حرف از بن بست نمی‌زند، اظهار کرد: بسیج برخلاف افرادی که برای نرسیدن به اهداف دنبال بهانه هستند، تشکلی بن بست شکن است.

وی افزود: آموزه‌ امیر مومنان علی (ع) است که کسی چیزی را بخواهد به آن می‌رسد، بسیج باید با خلاقیت از موانع عبور کند و به آرمان‌ها برسد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که پایگاه‌های بسیج ستون اصلی خیمه یک محله منسجم و امن است، تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج باید با هدایت امام جماعت مسجد سبک زندگی دینی را در محله‌ها بسازند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که پایگاه‌های بسیج نقطه امید و روشنی محله برای تعالی علمی و معنوی افراد است،‌ اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج باید از همه ظرفیت‌های مردم برای ارتقاء زندگی آنها بهره بگیرند.

به گفته وی پایگاه‌های بسیج باید در ارتباط با هم باشند و طرح‌های خلاقانه را به هم معرفی کنند.

نقدی در ادامه با بیان این‌که تفکر بسیجی دفاع مقدس را مدیریت کرد، تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم و تهدید‌های اقتصادی باید به شیوه بسیجی عمل کنیم.

وی افزود:‌دولت باید از ظرفیت‌های بسیج برای حل مشکلات اقتصادی مردم بیشتر استفاده کند. بسیج کار مقاومت در برابر تهاجم بیگانه‌ها است و تحریم‌های اقتصادی را با مقاومت ادامه می‌دهد.

نقدی همچنین افزود: بسیج مبدا جوشش ابتکارات و خلاقیت‌ها است، چون آرمان‌های بلندی را مقابل خود قرار داده و دلسوزانه تصمیم دارد به آن آرمان‌ها برسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به این‌که در تهاجم فرهنگی برخورد فرهنگی بسیار موثرتر از برخورد پلیسی است، اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج باید مردم را به باور و ایمان برسانند، تا از این طریق بتوانند در جنگ نرم پیروز شوند.

به گزارش ایسنا،‌در این مراسم تعدادی از فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج طرح‌های ابداعی خود را مطرح کردند همچنین به طرح‌های ابداعی برتر جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha