• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91111811223
  • خبرنگار : 71480

موضع‌گیری سردار نقدی درباره ارتباط با آمریکا

موضع‌گیری سردار نقدی درباره ارتباط با آمریکا

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که «موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خمینی(ره) است» گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که ما با آمریکا ارتباط برقرار نمی‌کنیم، مگر این‌که آمریکا آدم شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که «موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خمینی(ره) است» گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که ما با آمریکا ارتباط برقرار نمی‌کنیم، مگر این‌که آمریکا آدم شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات بسیج در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که «موضع بسیج درباره ارتباط با آمریکا همان موضع امام خمینی(ره) است،‌ اظهار کرد:‌ آدم شدن آمریکا به معنای آن است که از حمایت اسراییل دست بردارد و به مردم فلسطین اجازه دهد آنها آزادانه تصمیم بگیرند.

وی افزود:‌ آمریکا باید پایگاه‌های نظامی، جاسوسی و شکنجه‌گری خود را در منطقه جمع کند. در این صورت می‌توانیم با آمریکا دوستانه و همانند سایر کشور‌ها ارتباط برقرار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌های بسیج برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده چیست؟ گفت: بسیج برنامه بصیرت افزایی و تشویق و ترغیب همگان به انسجام ملی، حفظ آرامش و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در یک شرایط امن است.

نقدی در پاسخ به سوال دیگری در مورد جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات بسیج، اظهار کرد:‌مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌های بسیج را ابتکار نامیدند. بسیج مبدا خلاقیت و ابداع است و این امر به این دلیل است که نیروهای بسیج اراده و عزم برای رسیدن به اهداف خود را دارند. آنها همه ظرفیت‌های ذهنی‌شان را به کار می‌گیرند تا بر مشکلات فائق آیند. این ویژگی منشاء ابتکار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۸ ۱۳:۵۷

بابا، سردار! کوتاه بیا و این‌قدر سماجت نکن! حالا که اونها این‌قدر التماس می‌کنن برای رابطه، تازه به قول خودت تحریمهاشون هم بجز تورم و افزايش قیمت دلار و... تاثیری نذاشته، خوب نیست این‌قدر التماس کنن! رابطه رو برقرار کن!

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۸ ۱۵:۱۷

درود بر روح امام(ره) و درود بر سردار نقدی، مرگ بر آمریکا! این همه خون و عذاب رو تحمل نکردیم که حالا با آمریکا مذاکره کنیم...!

avatar
۱۳۹۱-۱۱-۱۸ ۱۵:۲۶

رابطه با آمريكا بهتره يا بوركينافاسو؟!...