• دوشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 92021611070
  • منبع : نمایندگی زنجان

دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش در زنجان

دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش در زنجان

ایسنا/زنجان رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سه نفر از اراذل و اوباش شهر زنجان دستگیر شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سه نفر از اراذل و اوباش شهر زنجان دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، «معرفت‌الله جوزی» با بیان این مطلب، اظهار کرد: سه نفر از اراذل و اوباش در چند نقطه از شهر زنجان که در اقدامی اوباشگرانه اموال خصوصی شهروندان را تخریب و سبب رعب و وحشت شده بودند، دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: گزارشی مبنی بر این‌که چند نفر از اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد و قمه، شیشه‌ی چند مغازه و خودرو را تخریب و به شهروندان حمله‌ور شدند، دریافت و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به این‌که اکیپ ویژه‌ای مامور رسیدگی به این اقدام اوباشگرانه شد، افزود: ماموران به صورت نامحسوس به محل‌های تحرک متهمان اعزام و تحقیقاتی در این زمینه آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام اوباشگرانه تنها برای قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام شده است، ادامه داد: عامل اصلی این اقدام به نام «ب – الف» که یکی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار است.

جوزی با اشاره به این‌که این فرد پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی در منزل یکی از بستگانش دستگیر شد، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از چند ساعت کنترل نامحسوس، شب پیش دو متهم دیگر این پرونده را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه آنها دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که پلیس قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند، ادامه داد: متهمان در بازجویی‌ها به همه اتهامات وارد شده اعتراف کردند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان این‌که با هماهنگی قضایی متهمان به محل‌هایی که مرتکب جرم شدند، منتقل شدند، یادآور شد: اهالی محل با مشاهده دستگیری متهمان از اقدام قاطعانه و سریع پلیس قدردانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha