• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92023020491

خداحافظی شبکه بازار با برنامه‌های تولیدی

خداحافظی شبکه بازار با برنامه‌های تولیدی

شبکه دیجیتال بازار پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدید برنامه‌سازی می‌شود.

شبکه دیجیتال بازار پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز جدید برنامه‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مجید رجبی معمار، مدیر شبکه بازار گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری خیلی جدی‌تر به سمت مباحث «کف بازار» (عنوان آیتمی در برنامه‌ی سبد) خواهیم رفت، برنامه‌ها از حالت تولیدی خارج می‌شوند و آیتم‌هایی کوتاه با موضوعات کالاها و خدمات روزمره‌ی مردم پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تبلیغ کالاها و خدمات با آرم و برند خودشان به صورت مستقیم خواهیم پرداخت؛ جزئیات کالاها و قیمت‌های آن‌ها را هم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیر شبکه بازار که در برنامه «سبد» به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه می‌خواهیم وارد فاز جدید برنامه‌ها شویم ظرف یکی دو روز آینده همه‌ی برنامه‌های تولیدی شبکه خداحافظی خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha