• شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 92031106588
  • خبرنگار : 71413

رمان ترسناک «استفن کینگ» شنیدنی شد

رمان ترسناک «استفن کینگ» شنیدنی شد

«استفن کینگ» با همکاری «جان ملن‌کمپ» سی‌دی موزیکال داستان «گروتسک» خود را منتشر کرد.

«استفن کینگ» با همکاری «جان ملن‌کمپ» سی‌دی موزیکال داستان «گروتسک» خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سی‌دی موزیکال «ارواح برادران شهر تاریکی» که نتیجه‌ی همکاری مشترک استفن کینگ، جنایی‌نویس مشهور آمریکایی با «جان ملن‌کمپ»، آهنگساز و جمعی از خوانندگان است‌، چهارم ژوئن روانه‌ی بازار می‌شود.

کینگ نویسنده‌ی این کتاب است و «ملن‌کمپ» ترانه‌های سی‌دی صوتی را سروده است.

آهنگ‌های «ارواح برادران شهر تاریکی» با صدای چهره‌های نام‌آشنایی چون «کریس کریستوفر»، «مگ رایان»، «الویس کاستلو»، «شریل کرو»، «متیو مک کوناگی» و ... ضبط شده است.

«ارواح برادران شهر تاریکی» داستان دو برادر را روایت می‌کند که 30 سال جدا از هم زندگی مشابه را پی می‌گیرند.

به گزارش بوک سلر‌، اولین بخش این داستان ترسناک صوتی که شامل 16 قطعه می‌شود، هم‌اکنون از طریق اینترنت در دسترس علاقمندان به آثار کینگ قرار گرفته است.

کینگ همچنین اعلام کرده است، در فکر اقتباس نمایش اثرش در تئاتر «برادوی» است و احتمال می‌رود آن را به فیلمی سینمایی نیز تبدیل کند.

«استفن کینگ» خالق بیش از ‌200 اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. وی نویسندگی را در هفت ‌سالگی و بعد از پیدا کردن یک صندوقچه‌ حاوی کتاب‌های جنایی آغاز کرد و با نام‌های مستعار «ریچارد باچمن» و «جان سوئیتن» تا کنون آثار متعددی نوشته است. رمان‌های کینگ چنان با گرمی از سوی خوانندگان او روبرو شد که دیری نپایید به سینما نیز راه یافت.

کارگردانان بزرگی به اقتباس از رمان‌های او فیلم‌های بسیاری ساخته‌اند؛ فهرست برخی از این فیلم‌ها که با بازی درخشان بازیگران نامدار بر پرده رفته است، از این قرار است: «مسیر سبز»، «رهایی از شائوشنگ» و «مه» به کارگردانی «فرانک دارابونت»، «میزری» به کارگردانی «راب راینر»، «1408» به کارگردانی «مایکل هاف استروم» و «درخشش» به کارگردانی «استنلی کوبریک».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha