• سه‌شنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92032112354
  • خبرنگار : 71295

قتل در قرار ملاقات+عکس

قتل در قرار ملاقات+عکس

پسری که در جریان قرارملاقات فردی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خود را به پلیس‌آگاهی پایتخت معرفی کرد.

پسری که در جریان قرارملاقات فردی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خود را به پلیس‌آگاهی پایتخت معرفی کرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در ساعت 23:00، چهاردهم خردادماه از طریق بیمارستان بعثت یک فقره فوت مشکوک به کلانتری 156 افسریه اعلام شد. با حضور مأموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی به نام «مرتضی . م» 24 ساله توسط دو تن به نام‌های «اسماعیل» و «سعید» به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت ضربات وارده و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد و در این زمان یکی از همراهانش به نام «سعید» پس از اطلاع از مرگ وی از بیمارستان متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره دهم و در تحقیقات از اسماعیل مشخص شد که در شب حادثه، وی به همراه سعید و مرتضی در منزل یکی از دوستانشان به نام مجتبی و برای کشیدن قلیان جمع شده بودند که مابین سعید و مرتضی درگیری رخ می‌دهد که با شدت پیداکردن درگیری، درحالی که سعید از ناحیه گردن، صورت و دست مورد اصابت ضربات شیشه نوشابه قرار گرفته بود، مرتضی توسط سعید مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و با وجود انتقال وی به بیمارستان، به علت شدت جراحت و خون‌ریزی شدید فوت کرد.

با شناسایی سعید به عنوان عامل جنایت، کارآگاهان به محل سکونت وی در مشیریه مراجعه و اطلاع پیدا کردند که سعید پس از انتقالِ مرتضی به بیمارستان و اطلاع از مرگ وی، بلافاصله متواری شده که ضمن توجیه خانواده متهم درباره همکاری با پلیس، تحقیقات برای شناسایی مخفی‌گاه احتمالی وی آغاز شد.

کارآگاهان اداره دهم در حال تحقیقات بودند که در ساعت 11:15، بیستم خردادماه، «سعید» با مراجعه به پلیس آگاهی به درگیری منجر به قتل اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در 14 خردادماه یکی از دوستانم به نام مجتبی به من زنگ زد و گفت بیا خانه‌مان تا قلیان بکشیم و من نیز به خانه‌اش رفتم. داخل خانه نشسته بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد و چند لحظه بعد، «اسماعیل» و «مرتضی» (مقتول) نیز وارد خانه شدند. مرتضی مشروب خورده بود و حال طبیعی نداشت و دائما با اسماعیل شوخی می‌کرد. من به آنها گفتم که شوخی نکنند اما آنها گوش نداده و با یکدیگر شوخی می‌کردند. از آنها خواستم تا دیگر رفتارشان را تغییر دهند و به شوخی‌هایشان پایان دهند که ناگهان مرتضی با مشت و لگد به من حمله‌ور شد و بعد از گذشت چند دقیقه از خانه خارج شد.

متهم درباره نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: دقایق کوتاهی از رفتن مرتضی گذشته بود که او به تلفن همراهم زنگ زد و مدعی شد که اگر در محل قرار حاضر نشوم، او به منزلمان مراجعه خواهد کرد و به همین علت مجبور شدم تا به محل قرار در سه‌راه افسریه بروم. در محل قرار مرتضی با دو عدد شیشه نوشابه به من حمله‌ور شد و مرا از چند ناحیه مجروح کرد. من نیز با چاقویی که همراه خود داشتم ضربه‌ای به او وارد کردم که روی زمین افتاد و بلافاصله او را به همراه اسماعیل به بیمارستان منتقل کردیم اما در آنجا متوجه شدم که او فوت کرده است.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

قرار ملاقات

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha