• چهارشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92032213357
  • خبرنگار : 71431

جنایت هولناک با مانتیور!

جنایت هولناک با مانتیور!

مردی که اقدام به قتل پسرخاله‌اش کرده بود، دستگیر شد.

مردی که اقدام به قتل پسرخاله‌اش کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرونده‌ای با موضوع قتل عمد به صورت نیابت از شعبه دوم بازپرسی دادسرای استان البرز در 19 خرداد امسال برای رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، پرونده به همراه یک متهم به نام «شهرام - ک» 39 ساله، برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

در ادامه محتویات پرونده نشان داد که در19 مهرماه پارسال، فردی به نام «حسین - ش» 36 ساله در باغِی متعلق به پسرخاله‌اش(متهم پرونده) بر اثر ضربات جسم سخت مصدوم شده و پس از انتقال به بیمارستانی در استان البرز به علت شدت صدمات فوت کرده است.

با آغاز رسیدگی به پرونده در استان البرز و برابر شکایت خانواده مقتول مبنی بر ارتکاب جنایت توسط پسرخاله مقتول، متهم در 9 اردی‌بهشت ماه امسال در استان البرز دستگیر اما منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد که در ادامه رسیدگی به پرونده، متهم برای انجام اقدامات تخصصی و تکمیلی در اختیار دادسرای امور جنایی و پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

سرانجام «شهرام - ک» متهم، در 21 خردادماه و پس از گذشت بیش از شش ماه از وقوع جنایت لب به بیان حقیقت گشود و اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان اداره دهم گفت: پسرخاله‌ام (مقتول) به عنوان نگهبان در باغ‌شخصی‌ام مشغول به کار بود. بعد از مدتی احساس کردم وی برای خارج‌کردن زیرخاکی در باغ مشغول به حفاری است. صبح روز حادثه و پس از کشیدن شیشه، از باغ خارج شده و پس از بازگشت متوجه یک گودال حدود سه متری داخل باغ شدم. به تصور این که حسین (مقتول) عتیقه‌ای کشف کرده، داخل اتاق محل استراحت (اتاق نگهبانی) با او درگیر شده و از حسین خواستم تا در صورت کشف عتیقه آن را تحویل دهد اما او منکر کشف هرگونه عتیقه‌ای شد و همین موضوع باعث درگیر شدن من با او شد.

متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت: با یک چوب‌دستی حدود دو متری که داخل اتاق بود ضربات متعددی را به بدن و سر «حسین» وارد کرده اما او همچنان منکر کشف عتیقه بود که با توجه به مصرف شیشه و نداشتن وضعیت روحی مناسب، خیلی عصبانی بودم و در یک لحظه مانیتور کامپیوتر داخل اتاق را برداشته و به سر پسرخاله‌ام کوبیدم و او روی زمین افتاد و من به تصور این که حسین بیهوش شده، ابتدا پیراهنش را در آوردم و به او تنفس‌مصنوعی دادم که متوجه شدم حسین فوت کرده و در حالی که ترسیده بودم، موضوع را به خانواده‌ام اطلاع دادم و آنان نیز به همراه خانواده «حسین» به باغ مراجعه کردند و پس از دیدن جسد، همگی به سمت من حمله‌ور شده و من نیز با خودرو 206 از محل متواری شدم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی، قرار بازداشت موقت از سوی مقام‌قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha