• سه‌شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92092618296
  • منبع : مطبوعات

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد:

70 مخل نظم عمومی پایتخت دستگیر شدند

70 مخل نظم عمومی پایتخت دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اجرای ششمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این عملیات 70 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران بازداشت شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اجرای ششمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این عملیات 70 نفر از اراذل و اوباش شهر تهران بازداشت شدند.

سرهنگ علیرضا محرابی در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور در سطح شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» ایسنا، افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و پس از ماه‌ها تلاش در مورد شناسایی اراذل و اوباش صبح امروز ششمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش به اجرا درآمد.

وی افزود: ویژگی‌این مرحله از طرح این است که برخی از این متهمان پس از ایجاد درگیری به شهرستان‌های اطراف تهران متواری شده بودند که با تلاش پلیس و هماهنگی با مراجع قضایی محل اختفای آنها شناسایی و طی عملیات‌های ضربتی بازداشت شدند.

محرابی با اشاره به اینکه تعداد اراذل و اوباش فراری به شهرستان‌های اطراف تهران 12 نفر بوده که همگی بازداشت شده‌اند گفت:‌ این افراد اکثرا در قهوه‌خانه‌ها ، محلات مرکزی و جنوبی شهر تهران با شهروندان و همچنین با یکدیگر درگیر شده و اقدام به تخریب اموال عمومی و خصوصی کرده بودند که با تلاش‌های فراوان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اراذل و اوباش محل خاصی برای انجام اعمال مجرمانه خود ندارند،‌ ادامه داد: متهمان دستگیر شده در محله‌های مختلف شهر تهران اقدام به شرارت و عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کردند و تعدادی از آنها نیز در حاشیه شهر تهران مخفی شده بودند که با اقدامات پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان داشت: با اجرای طرح امنیت محله محور و به خصوص طرح برخورد با اراذل و اوباش شاهد کاهش چشمگیر جرایم و اخلالگری در نظم عمومی بوده‌ایم.

محرابی تصریح کرد: این طرح مستمر بوده و تا زمانی که رضایت و آرامش شهروندان را جلب و تامین کند ادامه خواهد داشت و تا زمانی که این اراذل و اوباش اقدام به هنجارشکنی کنند، طرح به قوت خود ادامه خواهد یافت.

وی در پایان پل ارتباطی میان شهروندان و پلیس را تلفن 110 عنوان کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و مساله انتظامی،‌با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و یا به پایگاه‌های پلیس‌های تخصصی و کلانتری مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha