• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 92121409298
  • منبع : نمایندگی مازندران

کشف بیش از 20 کیلو شیشه در ‌ چالوس

کشف بیش از 20 کیلو شیشه در ‌ چالوس

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف بیش از 20 کیلو شیشه در شهرستان چالوس خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف بیش از 20 کیلو شیشه در شهرستان چالوس خبر داد.

سردار "مسعود جعفری نسب"، در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از روستاهای حومه شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی دو متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از این افراد دریافتند، متهمان با اجاره دو ویلا در منطقه ‌"مرزن آباد" در امر تهیه و توزیع شیشه فعالیت دارند.

جعفری افزود: با هماهنگی قضایی و تشکیل تیم های ویژه عملیاتی به سرپرستی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، ماموران در دو مرحله عملیات پلیسی، با محاصره محل فعالیت این افراد، آنها را به همراه همدستانشان شناسایی و دستگیر کردند.

‌وی با اشاره به فعالیت گسترده و پیچیده این افراد از کشف 20 کیلو‌گرم شیشه از مخفیگاه متهمان و توقیف دو دستگاه خودرو سواری متعلق به آنها خبر داد.

به گفته سردار جعفری نسب، در همین ارتباط ماموران انتظامی شهرستان بابلسر نیز در هفته گذشته با انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از13 کیلو گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انهدام بیش از 53 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از کشف بیش از یک تن و 700 کیلو گرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha