• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 93021610553
  • منبع : نمایندگی گیلان

برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان در سواحل دریا

برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان در سواحل دریا

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان در اولین جلسه ساماندهی سواحل دریا، اجرای طرح سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌های ساحلی را پاسخی به مطالبات مردم دانست.

فرمانده انتظامی استان گیلان در اولین جلسه ساماندهی سواحل دریا، اجرای طرح سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌های ساحلی را پاسخی به مطالبات مردم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، اولین جلسه ساماندهی سواحل و طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها در سالن کوثر ستاد انتظامی استان با حضور فرمانده انتظامی استان، روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها برگزار شد.

سردار ابراهیم قائد رحمتی در این نشست حفظ و حراست از نعمت دریا را بر همگان واجب دانست و گفت: اجرای طرح سالم‌سازی دریا و ساماندهی تفرجگاه‌ها در پاسخ به مطالبات مردم در سراسر استان به مرحله اجرا درمی‌آید.

فرمانده انتظامی استان گیلان احساس مسئولیت همگانی را زمینه‌ساز ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل دریا اعلام و اظهار کرد: با رعایت قانون و حقوق شهروندی و احساس مسئولیت همگانی می‌توان زمینه استفاده هرچه بهتر و بیشتر مردم و مسافران از این نعمت الهی را فراهم کرد.

قائد رحمتی با تاکید بر برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان در سواحل دریا، اظهار کرد: پلیس درصدد است با ناامن کردن سواحل و تفرجگاه‌ها برای هنجارشکنان، امنیت بیشتری برای مردم در استفاده از مواهب طبیعی بوجود آورد.

وی مشارکت و همکاری مردم با پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های سواحل را موثر دانست و گفت: مشارکت و همکاری مردم با پلیس تضمین کننده امنیت و آرامش شهروندان و مسافران است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه پلیس برای کنترل واحدهای صنفی در سواحل و تفرجگاه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدوین کرده است، اظهار امیدوای کرد که با تلاش مجموعه انتظامی استان و سازمان‌های دخیل در طرح دریا شاهد کاهش حوادث و تلفات ناشی از دریا باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha