• جمعه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95050113607
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

جانشین فرمانده ناجا:

برخورد با ناهنجاری‌ها از ورودی‌ استان‌ها انجام شود

برخورد با ناهنجاری‌ها از ورودی‌ استان‌ها انجام شود

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر ضرورت برخورد با ناهنجاری‌ها از ورودی‌ استان‌ها خواستار تعامل و همکاری بیشتر سپاه، بسیج و سایر دستگاه های فرهنگ ساز در طرح دریا شد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در چهارمین جلسه اطلاعات ناجا در ساری گفت: نباید همه اقدامات مقابله‌ای به عمق شهرستان ها و سواحل دریا ختم شود بلکه باید از ورودی استان ها با ناهنجاری های اجتماعی برخورد شود.

وی با تاکید بر ضرورت بسیج دهیاران، بخشداران و شهرداری ها و مسئولان شهری، در اجرای طرح دریا و مسئول سازی دستگاه ها در ایجاد امنیت و آرامش سواحل دریا، گفت: هر اندازه حضور عناصر فرهنگی ، مذهبی و روحانی در گروه های جهادی و تبلیغی در سواحل دریا بیشتر شود، فضاسازی فرهنگی برای کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در سواحل دریا بیشتر خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مطرح شدن اجرای طرح سالم سازی دریا در شورای فرهنگ عمومی، تعامل و همکاری بیشتر سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌های فرهنگ ساز در طرح دریا را خواستار شد و  بر ساماندهی،سازماندهی و نظارت مستمر بر شهرک‌های ساحلی و همچنین نظارت بر غرفه ها و صنوف در سواحل دریا تاکید کرد.

سردار مومنی بر اقدامات ایجابی و اجرای طرح های مقابله ای با ناهنجاری های اجتماعی از ورودی استان های شمالی تاکید کرد و افزود: نباید همه اقدامات به عمق شهرستان ها و سواحل دریا ختم شود بلکه باید از ورودی استان با این ناهنجاری ها برخورد شود.

وی بر مسئول سازی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر تاکید کرد و گفت: امنیت اخلاقی، امر به معروف و نهی ازمنکر وظیفه شرعی و تکلیف قانونی است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا در پایان با تاکید بر تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی و هشداری در مبادی ورودی استان های شمالی بین مسافران، تصریح کرد: هر چقدر تعامل با مردم بیشتر شود، شرایط و مسئولیت سازی بهتری انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha