• جمعه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93051708058
  • خبرنگار : 71368

کشف تریاک در اتاق خواب زن موادفروش!

کشف تریاک در اتاق خواب زن موادفروش!

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت از دستگیری اعضای باند موادفروشان خبرداد.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت از دستگیری اعضای باند موادفروشان خبرداد.

سرهنگ خلیل شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در تشریح چزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فروش مواد افیونی در محدوده خیابان فداییان اسلام پرونده‌ای دراین ارتباط تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه با بهره گیری از شگردهای ویژه پلیسی و به کارگیری منابع اطلاعاتی مشخص شد؛ زوج مواد فروشی به نام "شهین" و "مهران" دریک مجتمع مسکونی در خیابان فداییان اسلام در کار خرید و فروش مواد مخدرهستند، گفت: ضمن هماهنگی با مقام قضایی پس از دریافت حکم ورود به منزل ماموران در ساعت 17روز27 تیرماه به موقعیت فوق رفته که پس از دق الباب و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده که پس از بازرسی از منزل متهم "شهین" در اتاق خواب پشت ایینه مقدار تقریبی چهارصدو هفتاد و پنج گرم با لفافه مواد مخدر از نوع شیشه و مقدار تقریبی دویست و پانزده گرم با لفافه مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

شهبازی با بیان اینکه صاحب خانه به هویت "شهین" توسط واحد تجسس دستگیر و به کلانتری دلالت و از اتاق آقای "مهران" نیز مقدار تقریبی چهار گرم سوخته تریاک کشف و وی نیز جهت تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به کلانتری دلالت شد، گفت: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان مشخص شد متهمان دو همدست دیگر دارند که با همکاری آنان اقدام به پخش و توزیع مواد افیونی در محله فداییان اسلام می کنند.

وی افزود: بنا بر دستور بازپرس دادسرای شهرری در عملیات ویژه پلیسی هر دو متهم به هویت "محراب" و بهادر" نیزدر مخفیگاهشان در شهرری توسط ماموران تجسس کلانتری دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

به گفته شهبازی، هر4 متهم پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم‌شان بنا به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha