• جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 93061408132

کمی حال خوب دور از اینترنت و خبرهای بد

کمی حال خوب دور از اینترنت و خبرهای بد

چند هنرمند نقاش با هدف ایجاد فضایی شاد و آرام، نقاشی‌های خود را در گالری نگاه به نمایش می‌گذارند.

چند هنرمند نقاش با هدف ایجاد فضایی شاد و آرام، نقاشی‌های خود را در گالری نگاه به نمایش می‌گذارند.

عطیه بزرگ سهرابی، از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، گفت: این نمایشگاه به این بهانه برگزار می‌شود که در روزهایی که فضای خوشحال‌کننده‌ای در جریان نیست و همه ما اخبار بدی را می‌شنویم، مخاطبان را به فضای سرحالی دعوت کنیم که حالشان را خوب و کمی از فضاهای بد دورشان کند. بنابراین موضوع نمایشگاه را طبیعت و زیبایی‌های آن انتخاب کردیم و هر هنرمند آثاری را با این موضوع برای نمایش آماده کرده است.

او افزود: در روزهایی که به خاطر اینترنت و ابزارهای دیگر اخبار بد خیلی زود پخش می‌شوند و دنیا هم به سمتی رفته که هر روز انتظار اتفاقات ناراحت‌کننده زیاد شده، هنرمندان تنها می‌توانند با پناه بردن به هنرشان حال آدم‌ها را عوض کنند و آن‌ها را از فضای منفی اطرافشان دور نگه دارند.

این هنرمند همچنین گفت: همه آثار در ابعاد کوچک هستند تا کسانی که از قشرهای مختلف جامعه هستند و به دیدن کارها می‌آیند توانایی خرید داشته باشند. نقاشی‌ها با توجه به سبک کاری هر هنرمند، از تکنیک‌های متنوعی خلق شده‌اند. قرار نبود حتما کارها رئال باشند یا سبک خاصی داشته باشند، بلکه هدف به وجود آوردن حس خوب در مخاطبان بوده است.

نمایشگاه گروهی نقاشی

درباره آثار خودش که در این نمایشگاه روی دیوار خواهد رفت نیز اظهار کرد: نقاشی‌های من تکنیک جدیدی دارد و حالتی حجمی به نقاشی‌ها بخشیده است. در برخی از آثارم تلفیقی از نقاشی و تصویرسازی را به کار برده‌ام تا برای مخاطب شیرینی و جذابیت داشته باشد.

بزرگ سهرابی ادامه داد: بنفشه احمدزاده٬ عطیه بزرگ سهرابی٬ مرجان ثابتی٬ هدا حدادی٬ روشنک درخشانی٬ عطیه مرکزی٬ مانلی منوچهری و مرجان وفاییان هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند. بیشتر هنرمندانی که آثارشان را به این نمایشگاه آورده‌اند،‌از تصویرگران موفقی هستند که جوایز بین‌المللی و داخلی برده‌اند و آثارشان در کتاب‌های مختلف به چاپ رسیده است.

این نمایشگاه از 13 تا 25 شهریور از ساعت ۱۴ تا ۲۰ در گالری نگاه به نشانی لواسان، ابتدای بلوار اصلی، خیابان شکوفه، خیابان نگار، انتهای کوچه گلزار، شماره 32 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha