• پنجشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93101809994
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

سردار نقدی: واقعه غدیر در نجف اشرف بازسازی می‌شود

سردار نقدی: واقعه غدیر در نجف اشرف بازسازی می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفان از برنامه‌ریزی برای بازسازی واقعه غدیر خم در نجف اشرف در سال آینده خبر داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان از برنامه‌ریزی برای بازسازی واقعه غدیر خم در نجف اشرف در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، سردار نقدی در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر بسیج که امروز(18 دی) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، با تبریک هفته وحدت، گفت: پیامبر اسلام(ص) انسان را از حضیض ذلت و زبونی و پوچی به اوج عزت رساند و در بالاترین مدار کرامت قرار داد. دین اسلام نیزکامل‌ترین دین است و هیچ ایدئولوژی و مکتبی اینچنین به تعالی انسان فکر نکرده است.

وی درادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر در انتقال ارزش‌ها به جامعه گفت: اگر هنرمندان هنر را حرکتی برای ماندگاری و جاودانه شدن اندیشه می‌دانند چه اندیشه ای ماندگارتر از اندیشه های اسلام که بعد از گذشت 1436 سال با وجود توطئه قدرت‌های بزرگ هر روز سیمای نورانی‌تری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام ایستادگی در برابر ظالم و دستگیری از مظلوم یک اصل است، گفت: هنرمندان بسیجی نیز به تاسی از این اصل به جایزه‌های بی مقدار قدرتمندان و زراندوزان چشم ندوخته اند و دریافت جایزه از دست مادران شهدا را بر آن ترجیح می‌دهند.

نقدی با بیان اینکه امروز بسیج هنرمندان کارهای بزرگی انجام می‌دهد، گفت: یک نمونه از این کارها بازسازی واقعه غدیر در 120 شهر کشور بود که برنامه‌ریزی می شود این واقعه سال آینده در نجف اشرف بازسازی شود.

نقدی همچنین به اجرای تئاترهای خلاقانه برای کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و آن را در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان کشور بسیار موثر دانست.

وی از ابزار هنر به عنوان ابزاری تاثیرگذار برای انتقال فرهنگ وارزش‌های انقلابی به جامعه یاد کرد و گفت: هنر باید مردمی شود تا بتواند کارکردهای ارزشمند خود را بخوبی بروز دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha