• جمعه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93111005400
  • خبرنگار : 71431

قاچاقچیان مواد مخدر در میدان تره‌بار نقره‌داغ شدند

قاچاقچیان مواد مخدر در میدان تره‌بار نقره‌داغ شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچیانی که اقدام به قاچاق مواد مخدر در پوشش بار میوه و خرده فروشی این مواد در سطح پایتخت کرده بودند خبر داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچیانی که اقدام به قاچاق مواد مخدر در پوشش بار میوه و خرده فروشی این مواد در سطح پایتخت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح این خبر گفت: به دنبال دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت اعضای باندی در امر قاچاق مواد مخدر در پوشش بیمه ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرارگرفته و پس از اطمینان از این موضوع مشخص شد که سوداگران مرگ محموله‌های مواد مخدر را از نواحی جنوبی کشور در قالب بار میوه به تهران حمل کرده و پس از انتقال به میدان میوه و تره بار مرکزی آن را به خودروی دیگری منتقل کرده و به مخفیگاهشان می‌برند.

وی با بیان اینکه پس از انتقال مواد مخدر مخفیگاه قاچاقچیان اقدام به خرده فروشی این مواد کرده بودند اظهار کرد: در همین راستا پرونده به شکل ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به عملیات دستگیری سوداگران مرگ گفت: سرانجام ماموران از طریق منابع اطلاعاتی متوجه شدند که بناست در ساعت 18 روز پنجم بهمن ماه یک دستگاه کامیون سپیدرنگ با بار خیار به میدان میوه و تره بار مرکزی مراجعه کند که به احتمال زیاد این کامیون حامل بار مواد مخدر است.

بخشنده با اشاره به شناسایی کامیون از سوی ماموران و صدور دستور ایست اظهار کرد: ماموران پس از توفیق کامیون ضمن رعایت کلیه قوانین و با مجوز مقام قضایی اقدام به بازرسی از آن کرده که در جریان این بازرسی 25 بطری نوشابه حاوی تریاک که در آن‌ها جمعا 47 کیلو و 500 گرم مواد مخدر جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دو متهم به نام‌های عابد و غلام نیز در جریان این عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند گفت: علاوه بر این افراد ، مواد مخدر مکشوفه نیز به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha