• یکشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 94032413819
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

‌دورگردانی سه نفر اراذل و اوباش در مشهد

‌دورگردانی سه نفر اراذل و اوباش در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده نیروی انتظامی مشهد گفت: صبح امروز حکم دورگردانی سه نفر از اوباش به دستور دادستان عمومی وانقلاب مشهد در منطقه سیدی و شهرک طرق اجرا شد.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد گفت: صبح امروز حکم دورگردانی سه نفر از اوباش به دستور دادستان عمومی وانقلاب مشهد در منطقه سیدی و شهرک طرق اجرا شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سرهنگ حجت نیک‌مرام در حاشیه دورگردانی اراذل و اوباش در منطقه سیدی و شهرک طرق، تصریح کرد: پلیس در راستای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: متهمان سوابق متعددی از قبیل برهم زدن نظم عمومی، ‌درگیری خیابانی، قتل، عربده‌کشی، ایجاد رعب و وحشت و حمل سلاح گرم را در پرونده کیفری خود به یدک می‌کشند که در عملیات‌های مجزا با همکاری پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد به اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند با اقدامات خود امنیت مردم را برهم بزنند، هشدار داد و افزود: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند در دور جدید برخوردها با شدت هرچه بیشتر با مخلان امنیت عمومی برخورد کنند.

نیک‌مرام با اشاره به رضایت مردم و خانواده مقتول از عملکرد مقتدرانه پلیس در برخورد با هنجارشکنان، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مزاحمت از سوی اراذل و اوباش با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.

سرهنگ هادی شیرمحمدی، رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی نیز با اشاره به نحوه دستگیری این سه متهم، گفت: پس از شناسایی این افراد با پیگیری‌های صورت گرفته، موضوع در کمیسیون اراذل و اوباش مطرح و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد حکم دورگردانی این اشرار در مناطق جرم صادر و حکم به مرحله اجرا درآمد.

وی به برخی از سوابق متهمان اشاره کرد و گفت: یکی از متهمان که از عاملان اصلی این اقدامات شرورانه بوده و سابقه شرارت، نزاع و درگیری مسلحانه، ضرب و شتم، زورگیری و حمل و نگهداری سلاح گرم را دارد پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی در مهر ماه 1392 دستگیر شد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اراذل و اوباش در منطقه سیدی دارای چند فقره سابقه شرارت، ایراد ضرب و جرح عمدی، آدم‌ربایی، درگیری مسلحانه و اخلال در نظم و امنیت عمومی است و متهم دیگر نیز چندین فقره شرارت، نزاع و درگیری‌های متعدد، قتل‌، ‌اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت دارد که پس از یک‌سری تحقیقات گسترده میدانی شناسایی و دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنان ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۶:۴۸

والا ماكه ازاين اقتدار درمبارزه با اراذل واوباش چيزي نديديم. شما از يه ساعتي به بعد جرات بيرون رفتن ازخونتون رو نداريد. خانم ها هم كه روز روشنش امنيت ندارن.