• سه‌شنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۴ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 94072114033
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

دستگیری چهار شرور در عملیات پلیس چابهار

دستگیری چهار شرور در عملیات پلیس چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "چابهار" چهار شرور سابقه‌دار که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند در عملیات روز گذشته دستگیر شدند.

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "چابهار" چهار شرور سابقه‌دار که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند در عملیات روز گذشته دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمدرضا کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر حضور چند نفر شرور مسلح که در شهرستان همجوار مرتکب شرارت‌های متعدد و سرقت‌های مسلحانه شده بودند و طی صدور نیابت قضایی توسط دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چابهار، شناسایی و دستگیری اشرار در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چابهار بیان کرد: در راستای شناسایی و دستگیری این اشرار، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از یک هفته کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی محل اختفاء متهمان را در یکی از روستاهای حومه شهر چابهار شناسایی و پس از انجام یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل مورد نظر شده و چهار نفر شرور تحت تعقیب را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی به‌عمل آمده از محل اختفاء این متهمان مقدار 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت: در پی یک فقره سرقت به عنف مسلحانه، ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی جداگانه و با تشکیل اکیپی از کارآگاهان مجرب، موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند که متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به انجام سرقت اعتراف کرد.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: داشتن اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی یکی از اصولی است که در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد و پلیس با افرادی که بخواهند خللی به امنیت جامعه وارد کنند به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha