• دوشنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94092312962
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان:

برگزار کنندگان تجمعات غیرقانونی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد

برگزار کنندگان تجمعات غیرقانونی به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد

استاندار اصفهان گفت: احزاب باید افراد تراز اول را برای کاندیداتوری در انتخابات تشویق نمایند تا نمایندگانی تراز اول و در شان استان اصفهان داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: احزاب باید افراد تراز اول را برای کاندیداتوری در انتخابات تشویق نمایند تا نمایندگانی تراز اول و در شان استان اصفهان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، رسول زرگرپور در هفتمین جلسه سران احزاب و تشکل های سیاسی استان اصفهان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات باید کاملا معتدل و از همه جناح‌ها انتخاب شده و مورد وثوق و اعتماد مردم باشند.

وی با بیان این‌که «در هیئت‌های اجرایی تاکید شده است که استعلامات چارچوب‌دار باشد»، گفت: اصل و پایه هیآت نظارت تعامل است و همه تلاش می‌کنند وظایف قانونی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به این‌که «احزاب باید افراد تراز اول را برای حضور در انتخابات تشویق نمایند»، افزود: افراد آگاه و متدین که در چارچوب قانون حرکت می‌کنند باید انتخاب شوند. هیات‌های نظارت در همه شهرستان‌ها تشکیل شده است و امیدواریم که فعالیت‌ها به خوبی پیش رود.

استاندار اصفهان در ادامه به الزامات و شرایط تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت در سالی که دو انتخابات مهم را در پیش رو داریم بسیار مهم است و همه احزاب و تشکل‌ها باید تلاش کنند که با تعامل و همکاری بتوانیم این شعار را محقق کنیم.

وی به مسائل استان اصفهان اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته هیچ‌گونه کنسرت و حتی جلسات سیاسی در استان لغو نشده است و این به دلیل بلوغ بالای مردم و جربانات سیاسی استان است.

وی خاطرنشان کرد: تجمعات غیرقانونی که به ندرت در برخی از مناسبت‌ها دیده می‌شود توسط جمعی ۵۰-۶۰ نفره صورت می‌گیرد که هیچ جریان سیاسی آن‌ها را حمایت نمی‌کند و تمامی این افراد شناسایی شده‌اند که در صورت مشاهده تخلف به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha