• پنجشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94111509903
  • منبع : نمایندگی سمنان

80 درصد گچ سمنان در سرخه تولید می‌شود

80 درصد گچ سمنان در سرخه تولید می‌شود

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به ظرفیت‌های متنوع معدنی در این شهرستان،گفت: 80 درصد گچ استان سمنان در شهرستان سرخه تولید می‌شود.

فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به ظرفیت‌های متنوع معدنی در این شهرستان،گفت: 80 درصد گچ استان سمنان در شهرستان سرخه تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، رضا کرمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: با این حجم از تولید جذب سرمایه‌گذاران در بخش فرآوری صنایع گچ در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود شهرک صنعتی در این شهرستان، افزود: شهرک صنعتی شهرستان سرخه آمادگی دارد تا با لحاظ امتیازهای ویژه از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف و از جمله در حوزه معدن استقبال کند.

فرماندار سرخه از ایجاد موزه روستایی حاشیه کویر در روستای بیابانک سرخه در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: شهرستان سرخه از ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری و خصوصا گردشگری کویر و اکوتوریست و گردشگری روستایی برخوردار است.

کرمی، با اشاره به برنامه‌های دهه‌فجر امسال در این شهرستان، از افتتاح 37 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: این پروژه به طور همزمان در دهه فجر با حضور استاندار سمنان و مدیران استان و شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار سرخه از اجرای 150 برنامه متنوع در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در طول دهه فجر در بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و افتتاح دانشکده پیراپزشکی شهر سرخه، ابراز امیدواری کرد این مهم سرآغازی بر افتتاح پروژه‌های عمرانی دیگری در شهرستان سرخه باشد.

کرمی با اشاره به قول مساعد وزیر بهداشت دولت یازدهم، از دستور مستقیم قاضی‌زاده هاشمی برای اختصاص یک دستگاه آمبولانس پیشرفته و تجهیز فیزیوتراپی مرکز بهداشتی درمانی شهدای سرخه خبر داد.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha