• چهارشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94122616247
  • منبع : نمایندگی سمنان

راه‌اندازی کشیک‌های نوروزی«امداد گاز» در استان سمنان

راه‌اندازی کشیک‌های نوروزی«امداد گاز» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از اجرای بیش از 215 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در 11 ماهه امسال در استان سمنان خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از اجرای بیش از 215 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در 11 ماهه امسال در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، «علیرضا جراحی» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اجرایی شدن این پروژه‌ها در 11 ماهه امسال، خطوط گازرسانی در این استان از مرز 4180 کیلومتر گذشت.

وی یادآور شد: 180 کیلومتر از مجموع این 215 کیلومتر شبکه گازرسانی در مناطق شهری و 35 کیلومتر آن در مناطق روستایی استان سمنان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان این‌که استان سمنان از پیشروترین استان‌های کشور در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون صددرصد جمعیت شهری این استان در نعمت گاز برخوردار است.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن چندین پروژه گازرسانی به روستاهای این استان گفت: هم‌اکنون 75 درصد روستائیان استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و با اجرایی شدن پروژه‌های در دست اجرا، میزان بهره‌مندی روستائیان این استان از گاز به بیش از 85 درصد می‌رسد.

هم‌چنین «علیرضا شریفی‌نژاد» معاون امور بهره‌برداری این شرکت گفت: نیروهای امدادی این شرکت در همه ساعات شبانه‌روز در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم استان سمنان هستند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام نوروز سال جدید، کشیک‌های نوروزی امداد گاز در سراسر 19 شهر استان با تلفن 194 و یا تلفن ادارات شهرستان‌ها، درج شده بر روی قبوض آماده پاسخگویی به نیازهای امدادی هم‌استانی‌هاست.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: تلفن‌های مورد نیاز مشترکان برروی قبوض درج شده است هم‌چنین واحد کشیک دیسپچینگ این شرکت نیز از پانزدهم آبان‌ماه هر سال تا پانزدهم فروردین‌ماه در ساختمان ستاد این شرکت در مرکز استان مستقر و ضمن رصد وضعیت فشار و مصارف خطوط لوله و ایستگاه‌های تقلیل فشار سراسر استان دستورات لازم را در زمان‌های ‌مورد لزوم به عوامل امدادی صادر می‌کند.

شریفی‌نژاد با آرزوی سالی خوش برای هم‌استانی‌ها از آنها خواست در زمان ترک منازل خود همه شیرهای مصرفی داخلی هم‌چنین شیر اصلی پس از کنتور منزل خود را ببندند و پس از مراجعت به منزل نیز پیش از باز کردن شیر اصلی بغل کنتور از بسته بودن همه شیرهای داخلی مطمئن و سپس نسبت به باز کردن شیر اصلی و استفاده از گاز طبیعی اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha