• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 95040100930
  • منبع : نمایندگی قم

انهدام باند توزیع مواد مخدر هروئین در قم و تهران

انهدام باند توزیع مواد مخدر هروئین در قم و تهران

ایسنا/قم رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باند توزیع مواد مخدر در دو استان قم و تهران و کشف 16کیلو گرم هروئین در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه قم، سرهنگ غلام عباس بُلفکه با اعلام این خبر افزود: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قم مشخص شد فردی با همکاری دو تن از برادرانش قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر هروئین را از یکی از قاچاقچیان در تهران، تحویل و با یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پژو 405 به این استان منتقل کنند.

وی ادامه داد: پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی، سه اکیپ عملیاتی در محور ورودی به استان، مستقر و ابتدا پژو 405 و سپس کامیون بنز را مشاهده و با تعقیب نامحسوس در فرصتی مناسب خودروی پژو را متوقف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند، سپس مأموران کامیون بنز را در 10 کیلومتری پلیس راه استان متوقف کرده و پس از دستگیری راننده و سرنشین، 11 کیلوگرم هروئین در قالب 11 بسته از خودرو مذکور کشف کردند.

بلفکه گفت: با انجام تحقیقات مشخص شد متهمان در یک ماهه گذشته طی چندین مرحله اقدام به حمل مواد مخدر و توزیع در قم کرده بودند که با هماهنگی های قضائی مخفیگاه آنها مورد بازرسی قرار گرفت و حدود 84میلیون ریال وجه نقد کشف و همچنین یک نفر دیگر نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اشاره به دستگیری توزیع کننده اصلی در تهران و کشف 5کیلوگرم هروئین از مخفیگاه وی، گفت:نهایتاً هر 6متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد، رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه مورانو با خلافی بیش از 58میلیون ریال در قم خبر داد.

وی افزود: روز گذشته یک دستگاه خودرو مورانو به علت سرعت غیر مجاز و عدم توجه به ایست پلیس در اتوبان قم-کاشان توسط تیم گشتی پلیس راه استان قم متوقف شد. پس از استعلام از سیستم اجرائیات مشخص شد خودرو دارای خلافی بیش از 58 میلیون ریال استدر ادامه خودرو مورانو به پارکینگ پلیس راه استان منتقل شد.

جمشیدی از رانندگان خواست، ضمن رعایت قوانین و مقررات، به صورت ماهانه نسبت به اخذ استعلام خلافی خودرو اقدام کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha