• یکشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 96092614371
  • خبرنگار : 71498

وزیر نیرو:

باید با همکاری بخش پژوهشی مدیریت تقاضا را سروسامان بخشید

باید با همکاری بخش پژوهشی مدیریت تقاضا را سروسامان بخشید

وزیر نیرو گفت: با توجه به اهمیت کاری وزارت نیرو مهم است که به مساله پژوهش توجه ویژه شود، چرا که دانشگاه‌ها تاثیر مهمی در اصلاح مصرف دارند.

به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان امروز در مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با بیان این‌که وزارت نیرو آمادگی خود را برای تحقق برنامه‌های پژوهشی با جدیت اعلام می‌کند، اظهار کرد: این وزارتخانه به عنوان متولی آب و برق تاثیر زیادی در زندگی اقشار جامعه دارد به همین دلیل لازم است با مراکز پژوهشی و فناوری ارتباط بالایی داشته باشد.

وی با بیان این که شرایط اقلیمی در مواجه با منابع زیست محیطی ما را به این سمت سوق داده تا به مساله مدیریت مصرف و تقاضا توجه ویژه‌ای داشته باشیم، ادامه داد: در برنامه تقدیمی وزیر نیرو به مجلس شورای اسلامی که مبنای رای اعتماد مردم قرار گرفت، بحث مدیریت تقاضا سرلوحه‌ای این برنامه قرار داشت.

به گفته وزیر نیرو، در این دوره هدف وزارت نیرو این است که با همکاری بخش پژوهشی موضوع تقاضا را سروسامان بخشد، چرا که شرایط کشور ایجاب می‌کند که به این مساله بیش از گذشته توجه شود.

اردکانیان تاکید کرد: ما در مقابل چالش‌ها و تنگناهایی که در کشور وجود دارد با دو مقوله برای مقابله با مسائل و مشکلات روبه‌رو هستیم که یکی از این موارد فرصت و دیگری نیروی انسانی است.

وی با بیان این‌که در شرایط فعلی نباید از زمان غافل شویم و از تمام لحظه‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: منابع انسانی نیز اصلی‌ترین نقطه مقابله با تنگناها است که خوشبختانه در کشور تعداد زیادی مشاهده می‌شود.

وزیر نیرو با بیان این که ایران بالاترین و خبره‌ترین منابع انسانی را در منطقه دارد، اظهار کرد: تاکید ما استفاده از نیروی انسانی مدبر است که در برنامه تدوینی نیز با عنوان مدیریت منابع انسانی و توسعه پژوهشی و فناوری انسانی به مجلس شورای اسلامی داده شده است. به طور کلی باید گفت که هدف این است که در دوره جدید در دو بخش آب و برق از ظرفیت‌های پژوهشی و فناورانه استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha