• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98070100344
  • خبرنگار : 50223

زنگ مهر و مقاومت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد +تصاویر

زنگ مهر و مقاومت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد +تصاویر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد همزمان با آغاز سال تحصیلی 99- 98 روز دوشنبه، یکم مهر ماه با حضور 160هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر و مقاومت که بصورت نمادین در مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج برگزار شد، توسط معاون وزیر آموزش و پرورش نواخته شد.

به گزارش ایسنا_"هادی زارع پور"، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در آینن گفت: در سال تحصیلی جدید3020 مدرسه در قالب 9123 کلاس درس پذیرای دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی است.

وی با تبریک این روز به دانش‌آموزان اظهارکرد: امسال تعداد 160هزار دانش‌آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد روانه مدرسه شدند که از این تعداد 85 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

زارع پور افزود: تعداد 14هزار و 230معلم و کارمند در مدارس استان خدمت می‌کنند و 52درصد از دانش‌آموزان امسال پسر و 48 درصد دختر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 32هزار دانش‌آموز امسال در مدارس غیر دولتی این استان تحصیل می‌کنند.

زارع پور تصریح کرد: دیروز با نواختن شدن زنگ‌های غنچه‌ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها 36هزار پیش دبستانی و دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کردند که از این تعداد  15هزار نوآموز پایه اول ابتدایی، 11هزار دانش‌آموز پایه هفتم و 10هزار پیش دبستانی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه و همکاری مسئولان مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، آموزش و پرورش در این استان تبدیل به گفتمان غالب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال تحصیلی 97- 98یکی از پرافتخارترین سال‌ها در عرصه ملی بود بطوریکه 150دانش آموز و فرهنگی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.  

به گزارش ایسنا، مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور رضوان حکیم زاده- معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، حسین کلانتری- استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان سپاه فتح و نیروی انتظامی استان و برخی مسئولان استانی و محلی در دبیرستان دخترانه فرزانگان یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha