۱۳۹۸-۱۱-۰۳ | ۱۰:۵۵
تاکید دوباره ظریف به مذاکره به نفع منطقه با کشورهای همسایه

تاکید دوباره ظریف به مذاکره به نفع منطقه با کشورهای همسایه

وزیر امور خارجه کشورمان باری دیگر به تمایل ایران برای مذاکره با کشورهای همسایه که به نفع منطقه بوده و ایجاد ثبات کند، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری نوشت: در گفت‌وگو با همسایگان از طرف ایران باز است و ما آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در هر کاری که به نفع منطقه باشد اعلام می‌کنیم. ایران از هر اقدامی که امید را به مردم برگرداند و ثبات و سعادت را برای آنها به ارمغان بیاورد استقبال می‌کند.

انتهای پیام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی