به گزارش ایسنا، بنابراعلام پرداخت الکترونیک سداد، رویکرد امسال این همایش نقش رقابتپذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری بود و شرکت سداد از سوی هیئت داوران، تندیس ارتقای محصولات و خدمات را دریافت کرد.
پنجمین همایش ملی کیفیت با حضور مقامات عالی و مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک، با هدف هماندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگسازی فراگیر جهت ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از فرآوردههای با کیفیت و دارای نشان استاندارد، ۴ اسفندماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
پرداخت الکترونیک سداد از سال ۹۵با پیادهسازی سیستمهای مدیریتی و اخذ استانداردها در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و سنجش شکایات و رضایت مشتری، نسبت به ارتقا کیفی محصولات و خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود اقدام کرده است.
ترویج فرهنگ کیفیت و تاثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولیتهای اجتماعی و وظیفهای است که همواره بر عهده تولیدکنندگان و عرضهکنندگان خدمات با کیفیت کشور است و پرداخت الکترونیک سداد در حوزه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک شرکت PSP در تلاش است همچون گذشته و به صورت مستمر کیفیت خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهد و در جهت کسب این رضایتمندی در بالاترین سطح گام بردارد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات