• چهارشنبه / ۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98120705398
  • خبرنگار : 50233

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان بهایسنا خبر داد:

بارش 41 میلی‌متری باران در ده‌صوفیان مهدیشهر/ خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن در استان

بارش 41 میلی‌متری باران در ده‌صوفیان مهدیشهر/ خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن در استان

ایسنا/سمنان رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش 41 میلی‌متری باران در ده‌صوفیان مهدیشهر در استان سمنان خبر داد.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها در بسیاری از نقاط استان شاهد سیلابی شدن و اختلال در ترددها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش 24 ساعت اخیر استان در ده‌صوفیان با 41 میلیمتر ثبت شده ادامه داد: شهمیرزاد با 26.8 میلیمتر و مهدیشهر با 24.5 میلیمتر بارندگی بیشترین بارش‌ها را در استان داشتند.

رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه بیشترین بارش برف 24 ساعت اخیر در فولادمحله با 5 سانتیمتر ثبت شده افزود: با کاهش دما از امروز شاهد بارش بیشتر برف در برخی نقاط استان و از جمله مناطق سردسیر و کوهستانی خواهیم بود.

وی پیش‌بینی کرد: بارش برف در برخی نقاط استان طی 24 ساعت آینده به بیش از 30 سانتیمتر نیز برسد.

میرشجاع با بیان اینکه این سامانه پربارش در حال حاضر تمام نقاط استان را تحت‌تاثیر خود قرار داده است اضافه کرد: در حال حاضر در همه نقاط استان شاهد بارندگی هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین شدت وزش باد در فرومد میامی ثبت شده ادامه داد: شدت وزش باد در این نقطه شرقی استان به 72 کیلومتر بر ساعت نیز رسیده است.
رئیس پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از تشدید وزش باد از ظهر امروز در بیشتر نقاط استان خبر داد و گفت: غالب نقاط استان به ویژه در ظهر امروز با وزش شدید باد همراه خواهند بود.

وی از فولادمحله با منفی هفت درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان نام برد و افزود: کوهان با 19درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده و دمای هوا در سمنان نیز حداقل 10 و حداکثر 12 درجه سانتیگراد است.

میرشجاع از ادامه بارندگی‌ها ا اوائل صبح فردا خبر داد و اظهار کرد: شدت بارش‌ها در حوالی ظهر امروز بیشتر و احتمال سیلابی شدن وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha