• چهارشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99021007349
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول عنوان کرد:

از کمپین زندگی مؤمنانه تا برنامه‌هایی با چاشنی رمضان

از کمپین زندگی مؤمنانه تا برنامه‌هایی با چاشنی رمضان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بقاع متبرکه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صداوسیمای استان تحت عنوان برنامه کمپین "زندگی مؤمنانه" با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، امروز 10 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های محوری کمپین سبک زندگی مؤمنانه، اظهار کرد: این کمپین در چهار بخش برنامه‌های محتوامحور، مسابقات، برنامه‌های محیطی و برنامه‌های انتشار دنبال خواهد شد.

وی از ایجاد کمپین مجازی زندگی مؤمنانه در تلگرام، بله و اینستاگرام به منظور ایجاد بستر متمرکز انتشار و اطلاع رسانی‌هاتوسط سازمان سراج خبر داد و افزود: پویش ختم 110 هزار صلوات توسط مؤسسه قرآنی بلدالامین بیرجند از دیگر برنامه‌هاست.

به گزارش ایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: تولید مجموعه پوستر احادیث با محوریت سبک زندگی توسط سازمان سراج و سازمان تبلیغات اسلامی و اجرای پویش ختم قرآن نیابتی به نیابت از شهدای سلامت، کادر پزشکی و شهید سردار سلیمانی توسط مؤسسه قرآنی تالیات ذکر از دیگر برنامه‌های این کمپین است.

بخشی‌پور ادامه داد: دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با همکاری سازمان سراج، مکتب نرجس، 30 ویدئو کوتاه و نکته محور را با محوریت تفسیر قرآن تولید می‌کنند.

وی افزود: سازمان سراج با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، ویدئوهای زیارت مجازی از مزار شهدا، امام زادگان و ... را نیز تولید و در این ایام منتشر خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سازمان سراج با تولید برنامه‌هایی مردم را به احیای خانگی شب‌های قدر دعوت خواهد کرد، اظهار کرد: ویدئوهای قرائت مجلسی قرآن در اماکن مذهبی به همت اوقاف و با همکاری سازمان سراج تولید و منتشر خواهد شد.

بخشی‌پور از تولید پوستر و ویدئو با موضوع تغذیه درست در ماه رمضان به همت سازمان فضای مجازی بسیج با همکاری قرارگاه سلامت سپاه خبر داد و گفت: برنامه ویدئویی نیمه شب با موضوع احکام شرعی به همت سازمان سراج با همکاری تبلیغات اسلامی حوزه علمیه نیز تولید و منتشر خواهد شد.

وی از تولید ویدئوهای روزانه کوتاه و جوان پسند با محور سبک زندگی مؤمنانه توسط سازمان سراج و مکتب نرجس اوقاف خبر داد و بیان کرد: 30 کلیپ کوتاه از سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ویدئوهای دعای روزانه ماه رمضان نیز با نوای ذاکرین استانی توسط دفتر آیت الله عبادی و همچنین 10 قسمت برنامه در خصوص سبک زندگی مؤمنانه از زبان آیت الله عبادی نیز منتشر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین سازمان سراج با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی شهرداری بیرجند به معرفی قهرمانان واقعی مردم در قالب ویدئو می‌پردازد.

بخشی‌پور از برگزاری مسابقه شهر عاشقی و ارائه سوالات پیرامون مفاهیم نهج‌البلاغه و قرآن خبر داد و گفت: سازمان سراج با همکاری سپاه انصارالرضا(ع)، مسابقه روزه اولی‌ها را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سراج جشنواره کودک و نوجوان را در این ایام برگزار می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مسابقه برگزاری دوره‌های قرآن خانگی با ارسال عکس و ویدئو توسط مردم با همکاری تبلیغات اسلامی، سازمان سراج و قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا نیز در ماه رمضان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha