• جمعه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99021913521

منتخب مردم شیراز و زرقان:

تغییر نگاه به صنعت در فارس ضروری است

تغییر نگاه به صنعت در فارس ضروری است

ایسنا/فارس منتخب مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، نگاه کنونی به حوزه صنعت و توسعه صنعتی فارس را ضعیف ارزیابی و تاکید کرد که تغییر این نوع نگاه برای شتاب بخشی به توسعه ضروری است.

ابراهیم عزیزی، جمعه 19 اردیبهشت در بازدید از یک واحد صنعتی شهرستان شیراز، ضمن تاکید براینکه مشکلات مالی واحدهای صنعتی استان فارس نباید از طریق جذب منابع بانک‌های خارج استان رفع شود، گفت: ظرفیت‌های مختلف استان فارس به ویژه پتانسیل بانکی، باید ابتدا به رفع مشکلات صنایع این استان تخصیص یابد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد یک نگاه هوشمندانه به مصارف منابع بانکی و با این تاکید که این منابع متعلق به مردم استان فارس است و باید در همین استان هزینه شود، خاطرنشان کرد: هنر مدیر در هر بخشی، "نه" گفتن نیست، بلکه هنر مدیریت حل مشکلات جامعه در عرصه‌های صنعتی، اجتماعی و اقتصادی است.

منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم، آینده فارس را روشن ارزیابی و اضافه کرد: منتخبین مردم در مجلس و مسئولان در حمایت واقعی از بخش خصوصی مصمم هستند و در این مسیر سعی بر رفع تنگناها دارند.

او با بیان اینکه منتخبان مردم در مجلس آماده هستند که برای رفع مشکلات صنایع و بانک‌ها رایزنی و همکاری کنند، گفت: از مدیران و مسئولان واحدهای صنعتی نیز انتظار است که بعد از رفع مشکلات، زمینه اشتغال را افزایش داده و به حل مشکلات جامعه کمک کنند.

عزیزی با بیان اینکه اتکای واحدهای صنعتی استان فارس باید به توان تخصصی بومی بوده و تا حد امکان نیاز به واردات را کاهش دهند، لزوم برگزاری نشستی با حضور مدیران بانک‌ها و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران واحدهای صنعتی دارای مشکل برای کمک به رفع مسائل و تنگناها را یادآور شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha