• شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99041410101

ایستادگی شهرداری گرگان بر موضع خود نسبت به تصمیم فدراسیون

ایستادگی شهرداری گرگان بر موضع خود نسبت به تصمیم فدراسیون

ایسنا/گلستان شهردار گرگان گفت: در چهارچوب مدیریتی کنونی فدراسیون بسکتبال، تضمینی وجود ندارد که شهرداری در فصل آینده بتواند به حق خودش برسد؛ در جایی هم که تضمین وجود ندارد، قطعاً سرمایه‌گذاری نخواهیم کرد.

عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که چهارشنبه هفته گذشته با حضور آقای تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش در گرگان داشتیم، شکایت ما از فدراسیون بسکتبال و تصمیمات آن مجدداً مطرح شد و اعلام کردیم که همچنان بر شکایت خود هستیم. اگر وزارت ورزش به این مسئله رسیدگی کند، احقاق حق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آقای تقی زاده در انتهای این جلسه گفت که این موضوع را در روزهای آینده با فدراسیون بررسی و نتیجه را اعلام خواهند کرد، افزود: اگر فدراسیون بر مواضع خود ایستادگی کند، قطعاً شهرداری بر مواضع خود خواهد ماند.

شهردار گرگان بیان کرد: معتقدیم اگر چهارچوب مدیریتی فدراسیون به شکل کنونی باشد، تضمینی برای اینکه شهرداری در فصل آینده بتواند به حق خود برسد وجود ندارد. در جایی هم که این تضمین وجود نداشته باشد، قطعاً سرمایه‌گذاری نخواهیم کرد.

دادبود با اشاره به صحبت‌های رئیس فدراسیون بسکتبال در مجمع هیات بسکتبال گلستان و الزام شهرداری به حضور در فصل بعد لیگ برتر بسکتبال، گفت: این باید از کجا آمده است؟ فدراسیون نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند که باید در لیگ حضور داشته باشیم. فدراسیون هیچ قدمی برای تیمداری شهرداری و بسکتبال گرگان بر نداشته است.

وی بیان کرد: فدراسیون در نقطه تاریخی برای بسکتبال گرگان ایستاده و اگر تصمیم اشتباهی در این مورد بگیرد، ممکن است بسکتبال گرگان را برای همیشه تحت شعاع خود قرار دهد.

به گزارش ایسنا، بعد از شیوع کرونا با تصمیم فدراسیون بسکتبال، لیگ برتر که مرحله مقدماتی آن به پایان رسیده بود، بدون اعلام قهرمان به پایان رسید. تیم شهرداری گرگان که در صدر جدول قرار داشت، نسبت به تصمیم فدراسیون معترض است.

رامین طباطبایی هفته گذشته در مجمع سالیانه هیات بسکتبال استان گلستان در گرگان، باری دیگر تاکید کرد که تصمیم فدراسیون درست بوده و تغییر نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha