۱۳۹۹-۰۵-۱۶ | ۱۵:۵۵
منبع: نمایندگی خراسان جنوبی
شرکت ۱۲۲ نفر در آزمون دستیاری علوم پزشکی خراسان جنوبی

یک مسئول خبر داد:

شرکت ۱۲۲ نفر در آزمون دستیاری علوم پزشکی خراسان جنوبی

خراسان جنوبی (ایسنا) - مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از برگزاری چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته‌های گروه علوم پزشکی خبر داد.

محمدرضا رئیسون، امروز پنج شنبه ۱۶ مرداد به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری رشته‌های گروه علوم پزشکی با شرکت ۱۲۲ نفر امروز پنجشنبه ۱۶ مردادماه از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون مذکور اجرا می‌شود، افزود: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی تمام شرایط لازم برای برگزاری آزمون رعایت شده و فاصله‌گذاری اجتماعی و گندزدایی محیط صورت گرفته و تمامی داوطلبین از ماسک استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خاطرنشان کرد: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی با نهایت دقت انجام شده و یک آزمون ایمن و سالم برگزار شد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار استان ها