• دوشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99061712474
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون رئیس‌جمهور به سمنان سفر می کند

معاون رئیس‌جمهور به سمنان سفر می کند

ایسنا/سمنان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ استان سمنان از برنامه‌ریزی برای سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ به سمنان خبر داد.

حجت الاسلام فریدون در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اظهار کرد: اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در روزهای آینده به منظور انعقاد تفاهم‌نامه اشتغال و زمین و مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا به استان سمنان سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این سفر علاوه بر انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری و ساخت زمین و مسکن برای یک هزار و ۳۰۰ نفر از ایثارگران ، برای ایجاد اشتغال یک‌هزار نفر از فرزندان شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران ، تفاهم‌نامه ای با استاندار سمنان منعقد می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ استان سمنان یادآوری کرد: دیدار و سرکشی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از خانواده های معظم‌ شهدا و ایثارگران هم در این سفر یک روزه تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام فریدون با اشاره به توجه ویژه دولت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: حمایت دولت تدبیر و امید از خانواده‌های معظم‌ شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان قابل توجه و ارزنده بوده است.

وی با اشاره به طرح‌های این اداره کل برای بهبود شرایط خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با تمام‌ تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران و خانواده معظم شهدا اقدام‌ خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم‌ شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف جزو وظایف ذاتی مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی است.

حبیب‌الله خجسته‌پور افزود: خانواده‌های معظم شهدا به ویژه مادران و پداران شهید و ایثارگران همواره نیازمند توجه و سرکشی هستند و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزم بیشتر برای رفع مشکلات احتمالی این عزیزان در تلاش باشد.

وی خاطر نشان کرد: عظمت و شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای حمایت همیشگی از این قشر فرزانه بکوشند.

معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار به زودی تفاهم‌ نامه‌ای برای تامین زمین و مسکن و اشتغال خانواده های معظم شهدا و فرزندان ایثارگران استان منعقد خواهد شد.

خجسته پور گفت: در سفر اوحدی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم نامه زمین و مسکن و اشتغال خانواده‌های معظم‌ شهدا و ایثارگران امضا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha