• سه‌شنبه / ۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 99070805827
  • خبرنگار : 71263

پس از قطعی چند ساعته

اختلال آفیس ۳۶۵ مایکروسافت برطرف شد

اختلال آفیس ۳۶۵ مایکروسافت برطرف شد

آفیس ۳۶۵، تیمز و برخی دیگر از سرویسهای آنلاین مایکروسافت پس از اختلال چندین ساعته ای که روز دوشنبه تجربه کردند، به وضعیت عادی برگشتند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی مایکروسافت این اختلال را که روی اکسچنج آنلاین هم تاثیر گذاشت تایید کرد اما درباره علت آن توضیحی نداد.

مشکلات برخی از این سرویسها اوایل روز دوشنبه از سوی داون دیتکتور گزارش شد که گزارشهای کاربران از مشکلات را جمع آوری می کند. گزارشهای مذکور نشان می دهد که قطعیها پیش از اقدام گروه احیای مایکروسافت، چندین ساعت ادامه داشته است اما سرانجام مشکلات مذکور برطرف شدند.

بسته آفیس ۳۶۵ محبوب مایکروسافت شامل ورد، پاورپوینت و اکسل در یک سرویس اشتراکی آنلاین است. تیمز هم یک ابزار چت و همکاری است که با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده است. این اختلال مشابه اتفاقی است که هفته گذشته برای کاربران ابزارهای بهره وری ابری G Suite گوگل روی داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اختلال و خرابی سرویسهای آنلاین در حال حاضر مشکلات بیشتری برای کاربران ایجاد می کند زیرا بسیاری از افراد در حال دورکاری و یادگیری از راه دور هستند. بسیاری از مدارس و سازمانهای آموزشی که در پی شیوع پاندمی ویروس کرونا به برگزاری کلاسها از طریق اینترنت روی آورده اند، اتکای بالایی به خدمات مایکروسافت و گوگل دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.