• پنجشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۴:۱۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99111511504
  • خبرنگار : 71511

رئیس شاخه جوانان حزب کار:

اسلامی که در دوره پهلوی ترویج می شد دین حقیقی ما نبود

اسلامی که در دوره پهلوی ترویج می شد دین حقیقی ما نبود

رئیس شاخه جوانان حزب اسلامی کار گفت: در گذشته نفت می دادیم تا استقلال کشور حفظ شود؛ اما در حال حاضر به واسطه رابطه خوبی که با نظام بین الملل داریم استقلال مان را با مشروعیت داخلی تثبیت کرده ایم.

پیام مجرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انقلاب اسلامی از پیش از پیروزی، نیازها و مشکلاتی که در زمان سلطنت پهلوی وجود داشت را دیده بود. این نیازها که در حوزه های مختلف بود منجر شد تا صدای شخصی به نام روح الله خمینی شنیده شود و مردم همراهی اش کنند. اهداف و آرمان های انقلاب بر اساس نیازهایی که در سال 1357 وجود داشت طراحی شد و در فشارهای بسیار سخت سیاسی و امنیتی انقلاب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: من و امثال من فرزندان انقلاب هستیم و پای صحبت های راویان انقلاب مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که نقش به سزایی پیروزی انقلاب داشتند با فسلفه انقلاب اسلامی آشنا شدیم و از همین راویان شنیده ایم که حضرت امام(ره) پاسخ گوی مطالبات مردم بودند و تحقق وعده های انقلاب برایشان اهمیت بالایی داشت.

این عضو حزب اسلامی کار گفت: به جهت فقر فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مردم تحت فشار بودند و از سوی دیگر دین اسلامی که توسط پهلوی ها ترویج می شد دین حقیقی ما نبود. در آن دوران سیاست های وطن پرستانه وجود نداشت، بلکه سیاست کلان در راستای خدمات رسانی به کشورهای دیگر و فروش منافع ملی به قدرتمندان برای حفظ بقا تنظیم شده بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب توانست با وجود حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اهداف و آرمان های خود را صادر کند. در گذشته نفت می دادیم تا استقلال کشور حفظ شود؛ اما در حال حاضر به واسطه رابطه خوبی که با نظام بین الملل داریم استقلالمان را با مشروعیت داخلی تثبیت کرده ایم. امروز ما انقلاب را به کشورهایی مثل عراق و سوریه صادر کرده ایم. همچنین ما با برجام حقانیت جمهوری اسلامی را مقابل قدرت های زور و ظلم نشان دادیم.

مجرد در پایان گفت: رجل سیاسی ما، احزاب و تشکل ها و سه قوه فعال در داخل نظام باید خود را به مردم نزدیک تر کنند؛ متاسفانه مسئولین رابطه خودشان را با مردم کم کرده اند. اگر این مشکل را برطرف نکنند در عرصه داخلی به مشکل خواهند خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha