• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 99112921852
  • منبع : رادیو

معرفی دستاوردهای انقلاب توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

معرفی دستاوردهای انقلاب توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جهت معرفی دستاوردهای انقلاب ۲۰۰ عنوان برنامه در سایر کشورها برگزار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو انقلاب، اکبر قولی معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که با برنامه "طلوع فجر" گفت‌وگو می کرد، یادآور شد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای معرفی دستاوردهای انقلاب ۲۰۰ عنوان برنامه در سایر کشورها برگزار کرد.
وی افرود: ۲۷ سال از عمر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌گذرد و این سازمان به بلوغ رسیده و در حال حاضر ارتباطات خوبی با کشورهای اسلامی داریم.
معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عنوان کرد: البته ماموریت این سارمان تنها معطوف به کشورهای اسلامی نیست بلکه در اغلب کشورهای حتی اروپایی و سایر کشورها این سازمان در حال فعالیت است.
وی اظهار کرد: برنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات با توجه به کشورها و مخاطبان متفاوت است و در مجموع این سازمان وظیفه توسعه روابط فرهنگی ایران با سایر کشورها را بر عهده دارد.
قولی در ادامه اضافه کرد: دیپلماسی فرهنگی به معنی فراهم کردن و تسهیل روابط سیاسی، اقتصادی و در برخی موارد نظامی است.
وی با اشاره به ۵۷ نمایندگی فعال در کشورهای مختلف جهان عنوان کرد: این سازمان در ۵۷ کشور نمایندگی فعال دارد و امسال در خصوص دستاوردهای انقلاب حدودا ۲۰۰ عنوان برنامه برگزار شد. 
معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: ده‌ها نشست تخصصی موضوعی در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت آنلاین و یا به صورت محدودی  با رعایت نکات بهداشتی حضوری برگزار شد.
وی گفت: ۱۲ نمایشگاه فرهنگی هنری در زمینه دستاوردهای انقلاب در کشورهای مختلف برگزار  و ویژه‌نامه‌های مرتبط نیز در مطبوعات کشورهای هدف منتشر شد.
قولی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره از اولویت‌های سازمان بوده و سعی شده است حداکثر استفاده از این ظرفیت جهت معرفی دستاوردهای انقلاب به عمل بیاید.
وی به برگزاری مراسمات گفت‌گوهای دینی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسمات دینی از وظایف اصلی این سازمان است که برای انجام آن اهتمام ویژه‌ای دارد و گفت‌وگوهای ویژه‌ای با سایر مذاهب برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha