• پنجشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99113022858
  • منبع : بوشهر

حوادث انتظامی ۲۴ ساعت گذشته استان بوشهر؛

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز

از کشف خودرو سرقتی با پلاک جعلی تا توقیف ماینرهای غیر مجاز

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی دیلم از کشف یک دستگاه پژو پارس سرقتی با پلاک جعلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مامورین ایستگاه بازرسی شهید"موسوی"دیلم با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل خودرو های عبوری منتهی به استان "خوزستان" به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: با استعلام به عمل آمده از پلاک خودرو مشخص شد که پلاک جعلی بوده و خودرو نیز دارای سابقه سرقت در مرداد ماه سال جاری از شهر "اراک" است‌.

این مقام پلیس با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو نیز تحویل مالک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم در پایان به شهروندان گفت: برای پیشگیری از سرقت خودرو بایستی از لوازم ایمنی استفاده کنند و خودرو خود را در پارکینگ های عمومی که دارای نگهبان هستند پارک کنند.

دستگیری ۲ سارق با ۴ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای منزل و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر "گناوه"، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با تحقیقات میدانی و بررسی صحنه های سرقت ۲ نفر سارق حرفه ای شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام پلیس با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی های فنی پلیس به ۴ فقره سرقت منزل در شهر گناوه به همراه همدستان خود اعتراف کردند، افزود: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند. 

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری همدستان سارقان در دستور کار می باشد، از شهروندن خواست هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از نگهداری اموال با ارزش مانند طلاجات و اشیای قیمتی درمنزل اکیدا خودداری کرده و برای اطمینان خاطر بیشتر آنها را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

ماینرهای غیر مجاز در تنگستان توقیف شد

فرمانده انتظامی تنگستان از کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت غیر مجاز یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در روستای "بازویی" باخبر شدند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به این مزرعه ماینر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیرمجاز با برق شهری به کارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد، بیان کرد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه های کشف شده ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه دستگاه های مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد. 

سرهنگ خواجه با اشاره به مشارکت مردم با پلیس برای تامین امنیت، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از دپو هرگونه کالای قاچاق، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha