به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "استراتژیهای طراحی و اجرای کمپین دیجیتال"، "نحوه طراحی شاخصهای کلیدی عملکرد kpi "، "آنالیز و تحلیل دادههای دیجیتال"، "نحوه طراحی پیام تبلیغاتی اثربخش"، "اصول کپشننویسی"، "هشتگ ریسرچ"، "بهینهسازی نرخ تعامل" و "اینفلوئنسر مارکتینگ" از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی است که در این دوره ارائه خواهد شد.
این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ١١ الی١۴ به مدت چهار جلسه سه ساعته به صورت مجازی برگزار می شود.
علاقهمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی واتساپ ۰۹۰۱۱۶۸۷۸۴۶ و شناسه naz_azimi@ اقدام کنند.
انتهای پیام
نظرات