رئیس مرکز بهداشت خوزستان بر لزوم ترویج الگوی غذایی سالم با جایگزینهای غذایی مناسب و در دسترس در شرایط بحران تاکید کرد.
چاقی شکمی به یکی از جدیترین هشدارها درباره سلامت مردان بالای ۴۰ سال بدل شده و متخصصان آن را «زنگ خطر خاموش سلامت» مینامند.