«عبدالمحمد پوربهی»، از موسسان و بزرگان باشگاه شاهین بوشهر به علت کهولت سن و بیماری قلبی-تنفسی درگذشت.
"عبدالمجید چاهی بخش"، پیشکسوت فوتبال بوشهر و مربی و بازیکن سابق ایرانجوان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.