۱۳۹۹-۰۴-۲۷ | ۱۰:۵۱
منبع: بوشهر
«عبدالمحمد پوربهی» درگذشت

«عبدالمحمد پوربهی» درگذشت

بوشهر (ایسنا) - «عبدالمحمد پوربهی»، از موسسان و بزرگان باشگاه شاهین بوشهر به علت کهولت سن و بیماری قلبی-تنفسی درگذشت.

یک روز پس از درگذشت مانایاد مجید چاهی بخش، پیشکسوت باشگاه ایرانجوان بوشهر؛ "عبدالمحمد پوربهی" از موسسان و پیشکسوتان باشگاه شاهین بوشهر نیز به رحمت ایزدی پیوست.

خبرگزاری ایسنا این مصیبت دردناک را به خانواده مرحوم پوربهی، جامعه فوتبال و مردم استان بوشهر تسلیت می گوید.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها