«باغ ایرانی» عنوان نمایشگاه نقاشیهای محمدعلی سعیدی است که از روز جمعه دوم آبان ۱۴۰۴ در گالری خط سفید افتتاح میشود و تا ۱۲ آبان ادامه دارد.
شهردار بیرجند اعلام کرد: باغ شهرداری با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع و شامل سه بخش اصلی، بزرگترین باغ شهری شرق کشور همزمان با ۹ مهر به بهرهبرداری میرسد.