انجمن صنفی تهیهکنندگان سینمای مستند ایران در بیانیهای مستندسازان را به روایتگری بیپروا و بیغرض از «قوتها و ضعفها» فراخواند.
بهزاد شیخ که در جنگ فعلی در حال تولید مستند است،گفت: باید بی طرفانه وقایع را ثبت کرد.