فرمانده انتظامی رباط کریم از پایان باند آدمربایی در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از انتشار عکس قاتل برابر دستور قضائی جهت شناسایی از سوی شهروندان خبر داد.