تیم ووشو جوانان فراشبند به عنوان نخستین تیم لیگ برتری این شهرستان در کشور، بدون حمایت مالی و با دستان خالی در سطح برتر کشور مبارزه کرد.
فرماندار فراشبند در پی وقوع سیل اخیر و ایجاد گل و لای در بستر رودخانه و دهانه پلها دستور لایروبی مجدد دهانه پلها و سطح رودخانهها را داد.